Misją Dolce jest dbanie o rozrywkę i edukację poprzez zabawę wśród dzieci. Misja ta jest realizowana dzięki wysokiej jakości zabawkom, które są projektowane, produkowane i dostarczane w zgodzie z określonymi zasadami i wartościami.

Jednym z celów jest stanie się światowym liderem na rynku wysokiej jakości zabawek dla dzieci w wieku 0-3 lat, zarówno jeśli chodzi o aspekt edukacji, jak również sprzedaży detalicznej. Oprócz tego chcielibyśmy stawać się częścią rodziny rozwijającego się dziecka, które poznaje świat i uczy się przez zabawę. Jedną z kluczowych wartości w Dolce jest zapewnienie dzieciom rozrywki, a jednocześnie dostarczanie korzyści dla ich rozwoju i edukacji – właśnie dzięki zabawkom.

DOLCE zabawki sensoryczne

Mamy nadzieję, że umiemy stworzyć przyjemną atmosferę nauki dla dzieci w wieku 0-3 lat. Wierzymy, że dzięki zabawkom, które wyzwalają w dziecku ciekawość, rozwijają umiejętności i wiedzę, możemy pobudzić w nim chęć poznawania otaczającego go ekscytującego świata.

Chcemy, by kolejne pokolenie czerpało przyjemność z procesu uczenia się i wyrosło na produktywnych obywateli naszego świata. Rolą każdego rodzica jest uczenie swoich dzieci; chcemy stać się częścią każdej z rodzin, projektując zabawki tak, jak gdyby były stworzone specjalnie dla naszych własnych dzieci. Dążymy do tego, aby być światowym liderem na rynku wysokiej jakości zabawek – osiągnąć to możemy tylko wkładając nasze serce i duszę w każdą z produkowanych zabawek. Przestrzegamy wyznaczonych zasad i wartości, cenimy szczerość i kreatywność.

Dolce to unikatowa marka. Jest przyjacielem, narzędziem nauki i przyjemnym doświadczeniem dla każdego dziecka wewnątrz docelowej grupy wiekowej. Spokój, ciepło, zabawa, profesjonalizm – oto nasze cechy. Charakterystyczne dla Dolce kolory i kształty są świadomym wyborem, który podkreśla edukacyjną wartość zabawek i wizję marki.